I can't take this anymore
Publicerat den

Det är svårt att sätta fingret på varför mitt humör har varit instabilt de senaste dagarna, men jag tror att det beror på att det känns ovant att inte ha någonting att göra (syftar då framför allt på skolan i och med att jag är van att ständigt ha uppgifter) samt att det är ren kaos i mitt huvud. Vilka tankar det rör sig om tänker jag dessvärre inte nämna av den anledningen att jag inte vill uppröra nära och kära. Jag kan dock säga som så att det känns fruktansvärt orättvist att folk i min närhet lever det liv som jag så länge har drömt om medan det enda jag kan göra är att titta på samtidigt som jag kämpar för att inte bryta ihop av avund och sorg.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?