I vått och torrt
Publicerat den

Det var denna eftermiddag tänkt att vi skulle befinna oss på Djäkneberget för att ha en fotodag (där Dennis bl.a. skulle få agera modell) men pga. det dåliga vädret har vi bestämt oss för att skjuta upp det - i hopp om att solen samt värmen skall komma tillbaka. Vi har ännu inte diskuterat vad vi skall göra istället, men det kommer troligen bli så att vi pysslar med min nya laptop då det behöver installeras diverse program.

Ni får ursäkta mina korta samt tråkiga inlägg, men det finns inte särskilt mycket att säga då det för tillfället inte hänt/händer någonting nämnvärt i mitt liv (iaf inte som jag vill dela med mig av i den offentliga bloggen). Bara solen kan komma tillbaka så skall Ni se att det kommer att skrivas till tusen.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?