There are no words
Publicerat den

Som det är nu lever jag i ett enormt lyckorus och det beror inte på någon graviditet eller liknande (Ni måste ha missuppfattat mig någonstans), utan det beror helt enkelt på att Dennis takes me higher. Det känns som att jag svävar på rosa moln och det går inte att beskriva kärleken till honom. Till livet.

De senaste timmarna har varit fantastiska av den anledningen att jag blir alldeles varm i kroppen varje gång han slänger en blick mot mig. Varje gång han vidrör min kind. Det går inte att få annat än fjärilar i magen och det är en underbar känsla. En känsla som för mig är någonting alldeles extra.


Har tyvärr ingenting att säga om dagen bortsett från att det känns bra att Dennis återigen är hemma.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?