Det känns mer hemtrevligt
Publicerat den

Det var relativt tomt här under gårdagen av den anledningen att mamma var på besök då hon behövde åka till IKEA för att köpa ett hyllsystem till familjens hamstrar. Eftersom lägenheten behövde fräschas upp passade jag på att följa med och införskaffa diverse möbler i form av en DVD-pelare, vardagsrumsbord, vardagsrumsmatta, tv-bänk (som får agera skohylla i min garderob då jag inte vill att alla mina par skall stå framme i hallen) samt förvaringslådor till mina underkläder m.m.

Eftersom mina föräldrars Toyota är väldigt rymlig behövdes inte Dennis, utan han fick stanna hemma medan mamma och jag åkte till IKEA. Det blev även en snabbvisit till Elgiganten och Djurmagazinet då pappa önskat en äggkokare samt att hamstrarna behöver ny sand. Det införskaffades även saker till Malte i form av sticks (godis), 110 liter hö samt en vattenskål då han inte har hittat till flaskan än.

Efter att vi var klara i diverse butiker åkte vi hem för att bl.a. fika och sätta ihop möblerna. Allting gick som väntat bra och lägenheten känns mer hemtrevlig nu av den anledningen att den känns fräsch samt modern på något sätt. Tidigare har det sett förjävligt ut, men det gör det inte nu.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?