Hur svårt skall det vara?
Publicerat den

Det har varit en relativt tråkig dag av den anledningen att det inte har funnits någonting roligt/vettigt att göra och det är vid tillfällen som dessa som paniken flödar genom kroppen. Tidigare har min ledighet spenderats på mina studier, men nu när det är sommarlov måste jag fylla tiden med andra aktiviteter och det är inte det lättaste. Även Dennis tycker att det är svårt eftersom vi har väldigt skilda intressen. Vi har dock kommit överens om att ägna morgondagen åt varandra i form av en pickcnick då han på tisdag åker till sina föräldrar för att sommarjobba i 1 ½ vecka.

Det finns inte så mycket mer att säga om dagen mer än att vi kl.21 skall titta på Role Models på TV6. Vi har dock sett den tidigare, så vi får försöka att fokusera på varandra istället för att vara uppslukade av filmen - som vi annars brukar vara, om jag inte somnar förstås.



Susanna

Jag har ett förslag, ge mig en ny design till bloggen ;)



URL: http://susannaas.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?