Magnum caramel & nuts
Publicerat den

Tack vare att det stod stilla i huvudet angående vad jag denna vecka skulle prova bestämde jag mig för att veckans provsmakning fick bli Magnum caramel & nuts. Det var nämligen väldigt länge sedan som jag sist åt en Magnum och eftersom det är strålande väder samt varmt ute passade det perfekt med en glass.

Mitt första intryck av denna var positivt då kombinationen av vaniljglass, caramellsås och choklad var god, men det kändes som att jag introducerats till samma smak i en annan glass och denna får därför endast 3,5/5.




Mikaela - mamma till Miliam & lillebror i magen.

tack så mkt för förslagen :) jätte bra förslag :D



URL: http://ungmammaaa.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?