Lakritspuck i paketformat
Publicerat den

Det har tidigare varit ett herrans liv över att Nogger, Päronsplit samt Lakritspuck nu finns i paketform och eftersom jag fullkomligt älskar glass var det ett självklart val att jag skulle prova någon av dessa. För några veckor sedan införskaffades ett paket med Päronsplit, så veckans provsmakning fick därför bli Lakritspuck! Det tog dock ett antal dagar/någon vecka innan jag lyckades hitta den i butik i och med att den inte säljs på Ica här i området.

Saltlakrits har alltid varit min favoritsmak när det kommer till kulglass och det var därför väntat att denna skulle göra sig bra på tungan, vilket den också gjorde. Det införskaffades hela tre paket och de svepte jag inom loppet av någon dag då den är så förbannat god.

Behöver jag nämna att den får betyg 5/5?




Daga Karlsson

Svar: Inte bra... Har du möjligtvis Internet Explorer? Annars är det mycket möjligt att det är något fel i mina instruktioner ;)



URL: http://dagakarlsson.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?