Kost och träning 2/6-11
Publicerat den

1 port. hemmagjorda potatisklyftor med flintastek och (vad som för mig är) grekisk sallad
2 ½ dl GB-glass med smak av vanilj och choklad
3 dl lättdryck med smak av blåbär och äpple
1 port. chokladpudding
4st kiwi


Kommentar: Tack vare att aptiten varit som bortblåst har det varit glest med mat. Till frukost åt jag t.ex. två stycken kiwi, vilket såhär i efterhand inte var särskilt smidigt. Det fick dock duga i och med att jag under morgonen upptäckte att allt bröd var mögligt trots att det inte går ut förrän imorgon.

Som det är nu skäms jag inte för dagens kostintag då det kan se ut såhär när aptiten är dålig. Det händer med jämna mellanrum att jag väljer att köpa godis när jag inte har någon matlust, men denna gång blev det icke så utan det fick istället bli chokladpudding. Den är snart slut och det kommer inte att införskaffas någon ny efter det. Detsamma gäller glassen, som tog slut tidigare idag.

Nästa gång sötsuget gör sig påmint kommer det att drickas en smoothie då vi under morgondagen skall till Elgiganten för att köpa en mixer.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?