Everything I do, I do it for you
Publicerat den

"Jag levde ett liv i mörker,
Så kallt och så tomt.

Vart jag än vände mig
Fanns där bara ont.

Ett liv fyllt av sorg.
En själ fylld av smärta.

Jag var en stackars flicka
Med ett brustet litet hjärta.


För varje steg jag tog
Kändes det som om en del av mig dog.

Alla såg på mig med avsky.
Ingen som mig förstod.

En vändning jag behövde.
Ett mirakel jag ville ha nu.

Aldrig vågade jag drömma om
Att miraklet skulle vara du.


Dagen vi möttes
Minns jag som igår.

Du kom in i mitt liv
Och du läkte mina sår.

Du tog mig med storm
Och du släppte mig in.

Varje gång jag grät
Var du den som torkade min kind.


Du är mitt ljus i mörkret.
Det är du som får mig att se.

Det är du som får mig att skratta.
Det är du som får mig att le.

Jag vet inte hur jag ska beskriva
Vad du betyder för mig.

Jag kan inget annat än att säga:
Dennis, jag älskar dig ♥"


Dikt skriven av Louise Hedblom 22/4-10





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?