Tell the world I'm coming home
Publicerat den

Som det är nu har jag funderingar på att åka hem av den anledningen att mitt välmående inte är det bästa. Det känns som att jag skulle behöva en god natts sömn, ordentligt med mat (vågar inte riktigt ta för mig eller säga vad jag är sugen på när jag är bortrest) och mängder av motion. Posten skulle även behövas ses över eftersom elräkningen aldrig dök upp samt att jag har ett flertal paket som väntar på att bli uthämtade. Vi är osäkra över hur många det rör sig om och hur länge de befinner sig hos Posten innan de riskerar att skickas tillbaka till avsändaren, så det känns som att det är lika bra att vara på den säkra sidan och bege sig.

Dennis har inte fått besked angående hur länge han beräknas arbeta, så han skall diskutera det med sin chef då han helst ser att vi åker tillsammans. Som det ser ut nu kan det komma att bli på torsdag, men det återstår att se.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?