The lady in red
Publicerat den

Det känns som att det är läge att kontakta kvinnokliniken för undersökning samt rådgivning av den anledningen att vi misstänker att någonting inte står rätt till när det kommer till min kropp. Mensen är nämligen sex veckor försenad, men graviditetstesten visar inga som helst indikationer på att jag skulle kunna vara gravid (hade blivit väldigt förvånad om de gett utslag med tanke på att jag sköter mina piller till punkt och pricka). Vi kan därför konstatera att det beror på någonting annat - förmodligen pga. stress eller/och dålig kost. Man kanske skulle ta och införskaffa ett kosttillskott för att försäkra sig om att man får i sig tillräckligt av de livsnödvändiga vitaminerna och mineralerna ?

Som det är nu kommer vi att avvakta med att kontakta kvinnokliniken eftersom mensen beräknas att komma om två veckor. Det känns som att det är dumt att boka en tid och undersökas för att sedan upptäcka att kroppen har återställt sig. Skulle den mot förmodan utebli en tredje gång kommer pillerna att kastas, för jag kan inte ha det såhär.



Johanna

Det är väl skönt att slippa?



URL: http://sockertuss.blogg.se/


Ninni

Tänk vad olika det kan vara. I och för sig hade jag alltid "pillermens" när jag åt Neovletta. Men under hela tiden jag åt Cerazetta (4 år) så hade jag ingen mens what so ever. Dock sitter jag i ungefär samma sits som dig i nuläget, fast jag har slutat med pillrena för 2 veckor sedan ungefär. Knasiga symtom i början, bara negativa test och ingen mens. Hormoner kan göra mycket med kroppen..



URL: http://ninnicharlotte.bloggplatsen.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?