I need something to do
Publicerat den

Det var under gårdagskvällen full rulle här hemma av den anledningen att jag beslutade mig för att (efter föregående inlägg) sudda bort alla sura miner, ta mig i kragen och göra nytta i form av städning. Efter att ha diskat, rengjort diskbänken, slängt ett berg av sopor, rengjort kattlådorna, bytt sågspån i Maltes bur samt sopat badrumsgolvet klev jag upp på dansmattan för att köra en timmes workout i och med att träning får mig att slappna av (vilket leder till att humöret påverkas positivt).

Det märktes klart och tydligt att det hjälpte då kroppen fylldes av en känsla av tillfredsställelse och stolthet. En känsla som endast uppträder när jag har gjort någonting bra. Som det ser ut nu kommer denna känsla att hålla i sig under en längre tid framöver då jag för några dagar sedan bestämde mig för att återuppta kost- och träningsdagboken. Jag kommer dock endast att redovisa mina resultat en gång i veckan (söndagar) av den anledningen att det känns lättast så.

Någon form av sysselsättning verkar vara botemedlet mot min berg- och dalbansliknande depression och jag har därför bestämt mig för att dagen kommer att spenderas till att sy klänningarna som för inte så länge sedan beställdes från Nelly, vika tvätt samt promenera. Det kan även hända att Dennis blir medtvingad ut på gården så att jag får fotografera Malte när han springer runt i kopplet.



Malin **

Hej hej! :) Vilken fin blogg du har! =)

Har du gjort designen själv? Om jag kan skåda med mitt öga så tror jag att du har likadan kamera som jag ska beställa hem strax! =D



URL: http://vardagenmedhund.blogspot.com


Erika - I Väntans Tider

Kul du är med! :)



Gör nu då?



URL: http://erikaaaas.webblogg.se/


Erika - I Väntans Tider

Vi har precis ätit mat. Och nu är jag så mätt. Ska ta och vila mig lite tror jag :)





URL: http://erikaaaas.webblogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?