Why does it rain ?
Publicerat den

Pga. att solen samt värmen bestämde sig för att ta semester har vi än en gång tvingats skjuta upp grillningen, men vi gråter inte över det då det var/är välbehövligt med ett svalare klimat. Det har varit outhärdligt kvavt det senaste dagarna och det skulle inte förvåna mig om det till veckan bryter ut ett regnoväder. Det skulle behövas i och med att växtligheten tar stryk pga. hettan.

Det har inte hänt någonting nämnvärt under dagen, så jag väljer att avsluta mitt inlägg här för att fila på vad jag skall dela med mig av under morgondagen. Kanske avslöjar någonting roligt.



Carro

Nejfyfan, inge tangentbord här inte :P



URL: http://norbergcaroline.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?