Santa Maria sourcream & BBQ
Publicerat den

Som tidigare nämnt serverades det tacogratäng i fredags/under gårdagen i samband med att mamma samt Elias var här på besök. Hon lyckades dock ta fel på creme fraiche, vilket resulterade i att den blev något vattnig. Det införskaffades även en extra påse med tortillachips (vi brukar i vanliga fall enbart köpa med smak av Cheese). Veckans provsmakning blev alltså Santa Marias tortillachips med smak av sourcreme och BBQ.

Medan gratängen stod i ugnen sneakade vi (d.v.s. Elias och jag) in i köket för att nalla chips i och med att vi var hungriga. Det komiska var att vi båda tog sourcreme, men att jag blankt trodde att det var cheese eftersom jag inte märkte någon större skillnad - förrän Elias poängterade vilken smak det faktiskt var jag stoppade i mig.

Skall man se till smaken blev jag en aning besviken av den anledningen att det endast smakade sourcreme. Det hade varit mycket godare och mer intressant om man hade kunnat ana spår av BBQ. Kan hända att jag inte tog mig tid att smaka ordentligt eftersom cheese är godast, men jag kan iaf rekommendera dessa till de som är ett fan av sourcremechips.

Betygsmässigt får den 3/5, pga. bristen på BBQ.



nathalie basurto

sv: hej



på dom fotograferingar använde jag mej utav 2 olika objektiv, den ena objektivet var nikon 50mm 1.4 fast objektiv, och den andra objektivet var telezom nikon 70-300mm



om jag inte minns helt fel så är alla bilderna förutom apan och krokodilen med 70-300mm objektivet och resten av bilderna med 50mm objektivet.



URL: http://nathaliefotograf.blogg.se/


Lina

sätter in din design idag :) såg ditt mejl nu :p



URL: http://millblomskan.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?