Forever in my heart
Publicerat den

Tänk att det har gått hela tre år sedan du lämnade mig. Tre år sedan livet tog en helomvändning som förändrade mitt liv för all framtid. Du öppnade upp mina ögon och det är tack vare dig som jag lever idag. Det känns dock väldigt tungt att du skulle behöva lida för det och jag hoppas att du kan förlåta mig. Det går inte att beskriva skammen, sorgen och tomheten som råder i mitt hjärta.

Vila i frid, Kim. Mamma kommer förevigt att älska och sakna dig. ♥


"Jag kan inte hålla tillbaka
Tårarna bara rinner.
Sakta rinner de ner för min kind,
Då minnena aldrig försvinner.

Du lever inom mig
Trots att du inte finns.

När jag tänker tillbaka på livet
Är du det finaste jag minns.

Du förändrade mitt liv
Och jag kan inte tacka dig nog.

Jag kommer alltid att sörja dagen då du dog.
"

(Skriven av Louise Hedblom 2009/09/25)





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?