Veckans låt
Publicerat den

Förra året införde jag någonting som kallades för Veckans låt och jag har nu bestämt mig för att återuppta det, men att verkligen skärpa till mig. Jag älskar musik och tycker att det är kul att dela med mig av den musik jag lyssnar på. Jag kommer dock inte att skriva någon text som jag tidigare gjort, utan bara ladda upp en låt. Det kommer att vara en tanke bakom varje låt, men Ni får själva lista ut vad jag försöker att förmedla med låten.

Varje söndag kommer det att finnas en låt här i bloggen, så håll utkik Ni som är nyfikna. Jag tänkte ladda upp varierade låtar då jag faktiskt lyssnar på annat än rock. xD





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?