Piercing
Publicerat den

Jag har sedan slutet av förra året haft funderingar över om jag ska ha fler piercingar eller inte och isåfall vart. Efter att ha kollat i gallerier samt rådfrågat andra känns det som att jag äntligen har bestämt mig och det blir en till piercing detta år. Den kommer att sitta i ansiktet, men exakt vart tänker jag ännu inte berätta utan det får Ni se efter att den är tagen. Frågan är nu bara när jag ska ha tid, för pengar har jag. Jag är dock petig och vill pierca mig på Eastwood i Ludvika eftersom Mona har tagit alla mina förutom de i öronen. Hon har alltså piercat mig sex gånger och jag har varit lika nöjd varje gång.

Efter att denna har gjorts finns det en till som jag vill ha i ansiktet, men sen anser jag att det blir för mycket. Känner jag sedan att jag vill ha fler trots allt kommer jag att pierca triangeln i navel och sen får det vara nog. Då får jag övergå till tatueringar istället. Jag kommer dock att vara väldigt noga med att tänka efter innan jag gaddar mig eftersom jag gärna vill ha kvar de tatueringar jag gör.



sara h

Men du vet ju om att du svarat till mig..?

Litar du inte på mig? Du fick det att låta som att jag snackar skit om dig bakom din rygg...

Bara för att det förekommer som du skrev så betyder det inte att alla gör det, speciellt inte jag som är din bästa vän..

Inte snällt.. :(



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?