Färgning
Publicerat den

Färgningen av håret är nu äntligen klart och jag är lika nöjd som jag alltid är när jag har denna nyans. Det ska bli spännande att se om Dennis håller med mig. Nu har han visserligen sett mig i denna färg tidigare, men man kan ändra åsikt med tiden. Jag tror dock att han kommer att tycka att det är snyggt då det var han som föreslog att jag skulle färga håret rött. Nu är håret röd/lila, men när det börjar växa ut så blir det knallrött. Det är snyggt! :)

Förändringen syns tyvärr inte särskilt bra på bild, men nu är färgen iaf jämnt fördelad så att jag slipper vara ljus upptill och mörk nertill. Får se hur länge jag får behålla detta innan jag måste lägga i nytt igen. Det får bli en klippning emellan också då det snart är 1 år sedan jag klippte mig sist. Det är dags nu.

Under färgningen upptäckte jag att en av mina handskar gått sönder och resultatet av det blev:

På bild är fingertoppen röd, men IRL är den mörklila. Det ser nästan ut som att jag klämt mig någonstans. Tänk vad lite färg kan göra.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?