Dag 7
Publicerat den

Min första kyss

Nu minns jag inte riktigt om det var under ettan eller tvåan, men jag gick iaf på lågstadiet. Min första kyss (som jag iaf kommer ihåg) var med en kille som heter Robin. Vi lekte på skolgården någonting av en blandning av kull och handtag, fandtag klapp eller kyss. Han valde såklart kyss och jag minns att jag kysste honom på kinden samtidigt som jag lyfte på benet *höhö*.

Min första kyss på munnen - som jag minns - var med min första pojkvän Kent. Jag var på besök hos min kusin i Fagersta (de bodde i samma stad), så en dag ville vi att han skulle komma till Emelies förra skola. Vi gick runt på skolgården och när det började regna ställde vi oss i en trappa med tak ovanför och det var där han kysste mig för första gången. Ingenting romantiskt med det egentligen, men jag tyckte då att det var jättegulligt.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?