Dag 13
Publicerat den

Mina planer och mål


För närvarande är mitt enda mål att gå ut skolan samt att ha ett gott slutbetyg med väl godkänt som lägsta betyg i majoriteten av mina ämnen. Jag hade nämligen i snitt VG i alla ämnen både när jag gick ut 9:an och åk.1 på gymnasiet, så det är en av anledningarna till att jag har som mål att hålla det - kanske t.o.m höja mig så att jag får MVG i det mesta.

När det gäller planer så har jag väl egentligen inga. Det finns iaf ingen garanti på att de få planer jag har kommer att följas, så det kanske inte ens är någon idé att ta upp de här? De planer, eller kanske snarare önskemål, jag har handlar om framtiden vad gäller boende, familj osv.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?