Dag 10
Publicerat den

Mina drömmar


Under mina (snart) 21 år har jag haft många drömmar. Jag har t.ex. drömt om att bli dansare och få stå i bakgrunden på melodifestivalen eller Eurovision song contest. När jag först fick tanken på att börja dansa tyckte jag dock att jag var för gammal (ca 15 år) och jag lade därför detta på hyllan.

Ett år senare började jag drömma om att bli innebandyproffs och mitt mål var att ta mig till elitserien samt svenska landslaget. Enda sedan jag började att spela innebandy har det varit krångel och det slutade med att jag inte längre hade ett mål och varför ska man då spela? För mig fungerade det inte att fortsätta för att det var roligt, för det skulle också ändras med tiden - vilket det också gjorde.

En dröm som jag dock haft i många år nu, som Ni vet, är att få bilda en familj. Jag drömmer om att flytta till ett stort hus med min stora familj bestående av mig, Dennis och fyra barn. Fick jag välja skulle jag vara hemmafru tills barnen är tillräckligt gamla för att klara sig själva eller är tillräckligt gamla för dagis eller skola. Vad som händer efter det har jag inte tänkt på. Jag kanske får för mig att bli inredare, starta en hemsida där jag säljer saker jag gjort eller någonting annat. Någonting som jag finner roligt, men som inte tar upp hela min tid då jag vill ägna den åt barnen.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?