Berra bus
Publicerat den

Folket har nu åkt och jag har precis tryckt i mig en tårtbit samt ett glas med Berra Bus. När vi var på Ica maxi skrek jag till när jag såg flaskan eftersom det var så pass länge sedan jag drack den. Jag minns att mormors man Lars ofta köpte den till oss när vi var små och jag var bara tvungen att smaka den då jag glömt hur det smakar. Det var fortfarande gott, så några glas till blir det nog.



Jessica ♥ gravid vecka 40

Sån blå läsk är god :D hittade också den för några veckor sen i affären! Kommer ihåg när man var liten och drack det! Fast den här hette blå-dåre men smakar nog likadant ^^



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?