Weekend
Publicerat den

Klockan är snart 18:30, men det känns som att den är så mycket mer och då har vi ändå inte gjort någonting vettigt av dagen.

Det första vi gjorde under dagen var att städa. Det var egentligen min tur att diska, men eftersom jag var så deppig igår erbjöd sig Dennis att ta hand om det. Jag tog istället hand om dammsugningen, kattlådan och smutstvätten.

Efter att städningen var klar satte vi oss vid tv:n och spelade Mario Cart samt provade andra multiplayer-spel. Vi lyckades dock inte hitta några som var roliga då vi redan har spelat de som är värda att spela. Förhoppningsvis kan jag lära mig att använda sticksen på PS-dosan så att vi kan spela några roliga spel på PS. Nu spelade vi på en emulator på datorn, som är kopplad till tv:n.

Mitt uppe i spelandet blev Dennis hungrig och vi bestämde oss därför att äta kokkorv med bröd. När vi ätit klart bestämde jag mig för att baka då jag inte hade någonting vettigt för mig samt att jag var sugen på någonting sött. Då Dennis förbrukat allt oboypulver valde jag att istället göra vanliga samt kokosmuffins, vilket verkade uppskattat då han har ätit ca 10st på bara några timmar. Jag får baka mer ofta.

Utöver det har det inte hänt så mycket mer än att jag nu lyckats få i ringen i läppen. På första försöket! Vad jag gjorde annorlunda jämfört med igår var att jag valde att hålla kulan i vänstra handen istället för den högra samt att jag försökte att inte ta i så mycket. Då gick det.



I AM BAAM - Göteborg Edition

Åh vad mumsigt med muffins. Måste fasiken se till att baka några nån dag. :P



URL: http://iambaam.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?