Erikslund
Publicerat den

Dagen har gått snabbt, vilket jag tror berott på att jag fick vara mer delaktig på praktiken än jag varit tidigare. Jag fick vara med och instruera samt plocka med material under idrottslektionerna, vilket gick bra. När klockan var 11:30 var jag uppe i varv och kände att jag ville göra någonting, men då var det dags för lunch. Efter lunchen fick jag vara med under en lektion där vi diskuterade ämnet idrott. Jag gjorde anteckningar på tavlan om det som sades samt ställde frågor.

Dagen slutade relativt tidigt (kl.14) då jag fick tillåtelse att gå av min handledare. Runt lunchtid hade Dennis och jag bestämt att vi skulle mötas vid stationen just vid denna tid för att åka ut till Erikslund, så när jag var klar för dagen gick jag för att möta honom.

Anledningen till att det blev en trip dit berodde på att jag ville åka till Ö&B för att se om klösbrädan kommit in i lager än. Den skulle ha gjort det redan igår, men när jag kom dit och frågade så sade de att den eventuellt skulle komma imorgon då de får en leverans då. Vi kommer därför att åka in i helgen för att se om den kommit. Har den inte gjort det köper jag den billigare brädan med två våningar.

Utöver Ö&B var vi inne på Biltema då Dennis ville ha saker till sin dator. När vi var klara där blev det en sväng i på Willys då vi behövde köpa hem småsaker (mat).

Vi har nu varit hemma i 50min och har precis ätit. Nu sitter vi vid respektive dator och smälter maten nu när det är reklam på tv. Vi tittar på lyxfällan. Dagens avsnitt handlar om en familj här i Västerås.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?