Utflykt vankas
Publicerat den

Då det inte händer särskilt mycket här ute kan det hända att det kommer att vara tomt i bloggen ett tag framöver. Jag kommer dock försöka att uppdatera så mycket jag kan.

Denna morgon har inte varit särskilt händelserik. Inte för min del iaf då Dennis har spenderat större delen av förmiddagen ute tillsammans med Marcus och Fredrik. De har bl.a. gjort i ordning släpkärran då den ska besiktas på tisdag. De är för tillfället på väg till soptippen då de ska slänga skräp, så jag sitter ensam i soffan och bloggar samtidigt som jag slänger ett öga på tv:n då och då.

Under tiden som jag varit ensam har jag arbetat med min idrottsuppgift och det har faktiskt gått riktigt bra även om jag inte har kommit så långt som jag själv hade hoppats på. Det går dock framåt och faktiskt snabbare än jag hade räknat med. Om jag fortsätter i det här tempot är jag klar tills deadline (den jag själv satt).

Jag är tyvärr rädd för att jag ska glömma bort vad jag måste ha med för att få MVG, så jag måste komma ihåg att läsa igenom uppgiften när den är klar och checka av i betygsmatrisen om jag har fått med det som behövs. Än så länge har jag koll på läget.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?