Tears
Publicerat den

Efter ännu en orolig, men okej natt sitter jag i soffan och väntar nu på att få åka till praktiken. Tack vare mamma som erbjudit sig att ta hand om mina resor behöver jag inte gå, så om 30min ska jag gå ut till bussen för att dra mig mot stan. Därifrån tänkte jag dock gå den lilla biten som är kvar (1.5km). Bussen dit brukar ändå alltid vara sen och väntetiden är 10-15min och då kan jag lika gärna gå eftersom det tar lika lång tid.

Katterna har varit duktiga även denna gång och nu låg de inte på mig som de gjorde sist, utan låg snällt och fint nedanför mina fötter. Sedan var det inte lika varmt även om det såklart kunde ha varit svalare. Vi får skaffa en rullgardin snart så att elemetet slutar att dra upp värmen så förbannat.

Det känns som att sömnen denna natt har varit bättre eftersom jag hade en dröm. Tack vare den klev jag upp 8min innan väckarklockan ringde, med anlendningen att jag inte längre ville ligga kvar. Det var alltså en mardröm, vilket gjorde att Dennis fick trösta mig en stund.

För tillfället sitter jag i soffan och ska strax äta frukost. Nu är jag visserligen inte hungrig, men äter jag inte nu kommer jag att vara död när jag kommer hem.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?