Svar på kommentar
Publicerat den

Anonym om Tippat:
"inte tänkt på att du sover dåligt pga att du rör dig för lite? förut tränade du ju innebandy... nu gör du ingenting? och då kanske inte kroppen blir lika trött. en liten tanke bara."


Hur har du fått för dig att jag inte tränar alls? Jag har specialidrott på schemat och tränar därför 2-3ggr/vecka genom skolan. Jag har även bytt ut bussen mot gång eller cykling när jag vill ta mig någonstans.

Vi får se hur det fungerar, men som det ser ut nu kan det bli ett årskort i simhallen när jag fått mitt skadestånd. Inte för att sömnen ska bli bättre, utan för att jag vill röra på mig mer. Innebandy är inte kul längre och jag känner att jag vill utföra en aktivitet som jag själv kan bestämma tiderna på. Som jag inte känner någon press inom.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?