Svar på kommentar
Publicerat den

My om Svar på kommentar:
"Det var så in åt helvete vad folk klagar i denna blogg, om ni får så jävla kli och sitter där hemma och drar egna slutsatser om hur hennes liv är osv osv osv så sluta läs då! blir så jävla irriterad på sånt där! Louise jag diggar din blogg, du är en rak och ärlig människa verkar det som! :)"


Under mina 2 år som bloggerska har det kommit in en hel del negativa kommentarer, klagomål och påhopp. Det spelar ingen roll vad jag skriver, utan det är alltid någon som ska ha en åsikt samt predika om vad jag borde och inte borde göra.

När bloggen startades tyckte jag personligen att det var otroligt jobbigt med alla dessa kommentarer, men med åren har jag inte orkat lägga ned tid och energi på det utan jag raderar helt enkelt de kommentarer jag tycker är onödiga för att sedan glömma det. Piece a cake!

Jag tycker personligen att det är tragiskt att folk hela tiden ska komma och berätta för mig vad jag ska se för tv-program, vad jag ska äta, hur jag ska uppfostra mina katter, hur jag diskar, hur jag ska ta hand om ekonomin m.m. m.m. m.m. Det spelar ingen roll hur mycket de försöker att ändra på mig, jag kommer alltid att vara den jag är och jag kommer att fortsätta leva mitt liv. För det är det jag gör bäst.

Om det nu är så frustrerande anser jag (precis som du säger) att det inte är någon idé att läsa min blogg. Varför envisa sig med att läsa om man ändå bara stör sig på det jag skriver? Jag förstår inte.

Det känns bra att någon håller med mig i detta och det känns samtidigt roligt att någon kan strunta i alla dessa negativa kommentarer och försöka se vem jag faktiskt är. Utanför bloggen.

Nu ber jag så hemskt mycket om ursäkt, My. Det var tänkt att din kommentar skulle godkännas, men eftersom jag är van med att behöva radera så pass många kommentarer pga. dess innehåll råkade jag av misstag radera denna. Nu ligger den dock uppe här, så jag hoppas att det inte gör någonting. :)



Anonym

Jag gissar faktiskt på att det är en enda avundsjuk människa som sitter och försöker knäcka dig .. Av någon anledning . Tufft att inget biter på dig ! Det är styrka !



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?