Sötsug
Publicerat den

De senaste timmarna har jag varit sugen på någonting sött, men eftersom det är Dennis som har hand om matpengarna samt att han var för lat för att orka gå till affären var jag tvungen att försöka komma på någonting att koka ihop av livsmedlena i skafferiet.

Efter att ha funderat en stund bestämde jag mig för att jag ville göra muffins, men när jag skulle kontrollera om vi hade alla ingredienser upptäckte jag att sockret är slut. Det slutade med att jag fick koka nyponsoppa, som jag för tillfället sitter och dricker. Det hade dock varit hundra gånger godare med glass och beskvier till, men den turen har man ju inte.

Att det alltid ska komma någonting i vägen när man har bestämt sig för att göra någonting.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?