Skolarbete
Publicerat den

Efter en kort skoldag är jag nu hemma och ska strax fortsätta med min engelskauppgift. Dum  som jag är arbetade ingenting på den igår, så jag får försöka att ta igen det under dagen. Dennis kommer inte hem förrän runt kl.17, så jag tänkte att jag skulle försöka arbeta på den tills dess. Göra lite nytta.

Under dagen lär det inte hända speciellt mycket. Vi har ingenting planerat, så det kommer troligen sluta med att vi båda pysslar med skolarbeten. Jag med engelskan och han med sin matte.

Jag har inte så mycket mer att bjuda på i detta inlägg då dagen fortfarande är ung. Vi får se vad dagen har att bjuda på.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?