Skadeståndsansökan
Publicerat den

Den 4/2-11 skickade jag in en ansökan om skadestånd till Kronofogden då det känns som att det är dags att driva in pengarna. Tingsrätten hade nämligen skickat in intyg om att domen har vunnit laga kraft den 25/11-10, men trots det skickade Kronofogden aldrig ut någon förfrågan om jag ville ha hjälp med att driva in pengarna så jag tog saken i egna händer och skrev ut en blankett som jag fyllde i, kopierade domen och postade det till kontoret i Gävle.

För någon vecka sedan fick jag hem ett brev där de meddelat att de fått in papprena, men jag fick ingen information om vad som händer nu så det ska bli spännande att se om det händer någonting. Det kommer säkert att ta hundra år. Skulle det ta alldeles för lång tid enligt mig kommer jag att ringa dem och försöka ligga på då jag inte tänker vänta hur länge som helst.
 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?