Praktiken lider mot sitt slut
Publicerat den

Efter en orolig natt är det snart dags att dra sig mot praktiken. Detta är min näst sista dag, vilket betyder att jag gör mina sista timmar imorgon. Anledningen till att jag inte kommer att närvara i slutet av veckan beror på att jag på torsdag ska vara i skolan och ha livräddning samt att eleverna ska ut på friluftsdag på fredag. Det är fullt på alla aktiviteter, vilket betyder att jag inte behöver fylla ut och agera lärare/ledare.

Det känns skönt att få återgå till skolan eftersom jag vill få tillbaka mina rutiner. Det känns bättre att vara i skolan och arbeta eftersom jag vill tänka på mina betyg då jag har höga krav på mig själv. Det gör dock ingenting eftersom jag vet att jag lever upp till de någorlunda.

Först och främst är det dock lov, vilket jag får på torsdag - på min och Dennis 1-årsdag. Under gårdagen bokade jag biobiljetter till Min låtsatsfru, så den kommer vi att se strax efter kl.20 - efter att vi har varit på restaurangen för att få oss en bit mat.

Nu har jag dock inte tid att skriva mer då jag måste dra mig mot praktiken om jag ska hinna i tid. Adiós!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?