Picture of me
Publicerat den


Det är nu en timme kvar innan det är dags att klä på sig och gå och jag är klar med allt som ska göras idag, förutom kattlådan. Den tar jag strax innan vi går, så vad jag ska pyssla med den tid som är kvar vet jag inte.

För tillfället sitter jag och funderar över om jag ska våga pierca mig eller inte. Är rädd för att det ska bli för mycket, så det kommer sluta med att jag har beslutsångest igen vilket jag verkar drabbas av rätt ofta nu för tiden. Vill inte göra någonting som jag sedan ångrar, även om en piercing är en rätt liten grej.

Bara för att jag har tråkigt bjuder jag på en bild från tidigare idag. Som Ni ser är håret samt sminket fixat, så jag är redo för kvällen. Bio!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?