Pencilkids Games
Publicerat den

Den senaste tiden har både Dennis och jag upptäckt att helgerna faktiskt är rent ut sagt tråkiga bortsett från att man får sova hur länge man vill. Då vi har skilda intressen är det svårt för oss att hitta på kostnadsfria aktiviteter som passar oss båda och det har därför blivit så att vi slappat hela dagen, helt enkelt.

För att sysselsätta mig med någonting har jag spelat dataspel. Då jag har ett sinne för detaljer älskar jag sök-och-finn-spel och när jag under dagen spelade ett som heter
Aboba the alien upptäckte jag en sida som heter Pencilkids. Nu ser det ut som att spelen är anpassade för barn, men de är enligt mig roliga då man får använda många olika sinnen.

Spelen handlar bl.a. om att man ska ha ett sinne för detaljer, kunna leta, tänka, räkna m.m. För tillfället spelar jag ett spel som heter Monkey go happy som jag upplever roligt.



♥ESSEY♥

♥Söt blogg :D♥

Kommentera gärna min blogg också =)♥



URL: http://esseys.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?