Ny vecka
Publicerat den

Det blev en senare uppstigning idag än vanligt vilket beror på att det idag är måndag och vi då vistas i skolan. Natten har varit bra och trots att jag sovit oroligt så var sömnen bättre natten till idag än natten till igår. Jag vågar dock inte hoppas på att det ska bli bättre för varje natt, utan försöker att ta det som det kommer.

Som jag skrev i tidigare inlägg planerade Dennis och jag att gå på bio igår kväll, vilket vi också gjorde. Det var skönt att få ta sig en promenad och göra någonting tillsammans för ovanlighetens skull. Annars brukar vi ha sån brist på idéer att vi sitter vid respektive dator och glor.

Vi gick hemifrån runt kl.19 och kom till stan ca 25 min senare. Då gick vi raka vägen till Hemköp för att köpa godis samt en varsin dricka. Efter att vi var klara där gick vi till SF då vi kände att det var lika bra att vara där några minuter innan insläpp.

Under tiden vi väntade på att få visa upp våra biljetter så att vi kunde gå in och sätta oss tittade vi på tv:n som visar kommande filmer. Jag upptäckte då att den nya Pirates of the caribean har premiär den 18/5. Dennis visste inte att det hade gjorts en fjärde, så han blev glatt överraskad och vill se den. Har man sett de första tre kan man lika gärna se den fjärde, så den kommer vi att gå på vid premiären.

Filmen som vi såg igår kväll var som väntat bra och det hördes många skratt i salongen. Nu ska jag inte säga för mycket, men med tanke slutet kan jag ana en fjärde film. Jag kan dock vara helt ute och cykla, så det är bara att avvakta och se om jag har rätt eller inte. Förmodligen inte.

Både Dennis och jag tyckte att filmen var bra, så jag kan rekommendera den till Er som älskar komedier och som ännu inte har sett den. Det är helt klart värt pengarna. Eller ja, nu gick jag ju gratis *blink blink*

Efter filmen gick vi raka vägen hem för att gå och sova. Klockan var nämligen 22:30 när vi klev innanför dörren och jag var tvungen att leka med katterna, borsta tänderna samt tvätta bort sminket. Det innebar att vi inte kom i säng förrän kl.23.

Sammanfattningsvis så var kvällen bra och jag tycker att vi får gå på bio snart igen. :)





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?