Nu är vi framme
Publicerat den

Dennis och jag är nu framme hos hans föräldrar och ska till att äta vilken sekund som helst. Det har inte hänt särskilt mycket sedan jag skrev sist, så detta inlägg är till för att meddela att vi har kommit fram välbehållna utan några som helst krångel från SJ.

Under morgondagen kommer det att komma upp ett par bilder här då det är tänkt att vi ska ut och grilla. Exakt vart vet jag inte, men jag tänkte att jag iaf skulle capture the moment då jag tycker att det är kul att bevara saker som man har gjort. Skapa minne.



Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver intressant för övrigt :)



Ta hand om dig! kram



URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?