Ni får allt vänta
Publicerat den

Ni som är nyfikna på hur min och Dennis dag har varit kommer att få vänta tills sent ikväll då vi om 1 h ska börja dra oss mot stan. Filmen börjar kl.20:30 och pågår tills klockan är 22:30, vilket innebär att vi kommer hem bara en timme innan midnatt (det tar oss ca 25 min att gå från stan och hem nu när det är så halt ute).

Då jag är ledig imorgon har jag inga som helt problem att sitta vid datorn en stund för att blogga, så runt midnatt kommer det upp ett inlägg om hur vi har haft det under dagen. Det kommer även att bifogas ett par bilder då någon frågade så snällt om jag inte kan ta några bilder på mig och Dennis. Vi firar 1 år tillsammans en gång så detta vill vi absolut inte glömma även om detta bara är början.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?