Nervös för ingenting
Publicerat den

Om 2 h är det dags att cykla mot skolan och ska jag vara ärlig så börjar jag bli nervös. Vad det är att vara nervös över vet jag faktiskt inte, men jag skulle tro att det beror på att jag är rädd för att göra fel. Att jag inte ska bli godkänd.

För ett par år sedan (när jag gick i åk.9) fick vi prova på livräddning, men pga. att jag hade svårt för att sitta på knä kunde jag inte fullfölja utbildningen - eller vad man ska kalla det. Det ledde till att jag inte blev godkänd, men tack vare att mina knän idag mår mycket bättre kommer det inte att vara några som helst problem.

Trots det finns rädslan att inte bli godkänd, men det är jag säker på att jag kommer att bli med tanke på att jag lärde mig en del sist som jag kommer att ta med mig till denna gång. Förhoppningsvis ser lärarna att jag har grunder till detta.

Urs, vad jag hatar att vara nervös! Speciellt över saker som egentligen är a piece of cake.



Helena

Gud vilken söt blogg du har :)



URL: http://heea.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?