Natti natt
Publicerat den

Efter en relativt händelselös dag är det snart dags att gå och lägga sig då jag börjar bli trött. Eftersom jag brukar bli pigg efter att ha bortat tänderna samt tvättat bort sminket tänkte jag passa på att göra det nu så att jag hinner bli trött innan det är dags att lägga sig till ro. Vi får hoppas att jag får sova med tanke på att jag under dagen slumrade till under 2 h.

Det finns inte så mycket att säga om dagen mer än att jag försökt att arbeta på engelskan, men misslyckades totalt då jag inte har någon som helst fantasi. Jag har dock lovat mig själv att uppgiften ska vara klar innan kl.23:59 den 10/2 om jag så ska behöva sitta uppe hela nätterna. Samma gäller resten av de uppgifter jag har kvar.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?