Nätterna blir bättre
Publicerat den


Trots gårdagens dröm känns det som att sömnen börjar gå framåt. Natten har varit helt okej och jag har hittat boven till varför jag tycker att det är så varmt när jag vaknar. Det är inte elementets fel, utan mina strumpors! Jag brukar nämligen sova med strumpor på eftersom jag inte vill frysa, så jag brukar ta på mig dem när jag lägger mig och under nätterna blir det så varmt att jag får ta av mig dem. Inatt provade jag att sova utan redan från början och det fungerade jättebra. Det var nästan så att det var lite småkyligt när jag vaknade.

Katterna har varit duktiga även denna natt, så jag är nu inte längre orolig över att de ska förstöra tapeterna längre. De har dock börjat att hoppa upp på diskbänken istället - och slickar i stekpannan. Det hade därför varit perfekt med en diskmaskin, men den lyxen har vi inte. Jag kommer därför att diska när jag kommit hem från Erikslund. Jag ska nämligen åka dit efter praktiken och kolla om klösbrädan har kommit in i lager igen.

Under dagen och resten av veckan tänkte jag försöka bli klar med den förbannade Engelskan någon gång. Jag ligger fortfarande ljusår efter i planeringen då den skulle varit inlämnad den 29/12-10. Absolut sista inlämningsdagen är torsdag nästa vecka, så jag får lägga på ett kol. Nu vet jag iaf på ett ungefär vad jag ska skriva om. Jag måste bara få ner det på pappret också, så att det låter bra.

Dagen blir förmodligen kort då onsdagar och torsdagar brukar vara det, så vi får se när jag slutar. Förhoppningsvis slutar jag innan kl.14 och jag sticker då till Erikslund direkt för att sedan åka hem och arbeta. Här ska fingrarna glöda.

Nej, nu måste jag blåsa håret och sminka mig om jag ska hinna med bussen. Adiós!



Anonym

varför en diskmaskin? stekpannor ska ju helst inte dickas i maskin! det är väl bättre ni diskar den direkt efter ni använt den och ställer in i ett skåp:)



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?