Mina nya skor
Publicerat den

Efter att ha dragits med trasiga skor och plastpåsar under en relativt lång tid har jag nu äntligen fått nya skor. De kom redan i onsdags, men pga. att jag varit så pass trött om dagarna hämtade jag inte ut dem förrän idag.

Som Ni ser har jag provat skorna och jag är väldigt nöjd. De satt perfekt och jag kommer inte behöva ha sockor i dessa för att de ska passa, utan det kommer att gå bra med endast strumpor vilket känns skönt. Förhoppningsvis är de varma, annars får jag be farmor sticka ett par tunna sockor som jag kan ha på mig eller så får jag köpa tjockare strumpor.

Eftersom jag älskar mockaskor (imitation eller äkta) har jag nu valt att förvara dessa i min garderob istället för att ha de framme på skohyllan. Jag vill nämligen inte att katterna ska riva på dem - som de gjorde med mina förra. De som nu kommer att kastas.

Jag ser fram emot att få använda dessa och jag hoppas att de kommer att hålla länge, precis som mina andra mockaskor.



Elin

Kul med nya skor, mitt tips är att ha ett par gympaskor med så man inte behöver gå i högklackat jämnt. Ha en bra helg!



URL: http://summermom.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?