Lördag
Publicerat den

Under dagen har det inte hänt speciellt mycket. Strax efter att jag klev upp arbetade jag på engelskan och har idag skrivit ca 200 ord. Det kan tyckas vara lite, men om jag skriver i den takten tills på torsdag blir jag klar med uppgiften och kan lämna in den med gott samvete vilket känns bra.

Vid lunchtid vilade jag på soffan eftersom jag sov så dåligt inatt, samt alla andra nätter. Mamma såg ett av mina tidigare inlägg och rekommenderade ett naturläkemedel som hon själv provat (om jag förstått det rätt), så hon har köpt detta till mig och det kommer med posten någon gång nästa vecka.

Vad det är för medel vet jag inte och eftersom jag egentligen inte tror på mediciner är jag tveksam till att använda det, men fortsätter det såhär kan det kanske vara värt det? Man ska ta dessa i minst 2-4 veckor, så vi får se om sömnen blir bättre lagom till praktiken är slut och skolan börjar igen.

Det har inte hänt så mycket under dagen mer än att Dennis och jag precis ätit samt att vi för tillfället väntar på att torktumlarna i tvättstugan ska bli klara så att vi kan hämta vår tvätt och boka en ny tid. Nackdelen med att bo i denna byggnad är att man endast kan tvätta en gång varannan vecka - om man har tur. Det är nämligen över 60st lägenheter i detta hus, så man måste vara snabb om man ska få en tid i tvättstugan.

Om 2 h börjar melodifestivalen och det är oklart om jag får sällskap i soffan, men jag kommer att titta iaf. Nu har jag visserligen lyssnat på kvällens alla bidrag på SVT's hemsida, men det är skillnad på att lyssna på en låt och se ett framträdande.

När deltävlingen är slut antar jag att det blir någon timmes tv-tittande följt av tandborstning. Vad som händer imorgon vet jag inte, men jag tänkte att jag skulle arbeta ytterligare med engelskan och försöka att skriva dubbelt så mycket än jag gjorde idag. Det kan hända att jag drar med Dennis ut på en promenad så att vi inte sitter i lägenheten och ugglar.

(Slänger in en bild på mig och Dennis från julafton. Tycker det är så tråkigt med för många inlägg på raken som inte har några bilder.)



Bellis

Hej. jag har problem med sömnen och har köpt och ätit naturläkermedel (tror de hete valerina) dem funkar perfekt för mig och jag kan verkligen rekomendera dem. du sover så underart skönt av dem. och dem funkar. ville bara säga säga det :)

Gillar din blogg! har en fortsatt trevlig helg.



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?