Långhelg
Publicerat den

Efter ännu en god natts sömn är det snart dags att bege sig ut för en sista dag innan helgen. Då jag är ledig på måndag får jag en extra dags ledighet, vilket känns skönt då jag kan spendera den till att försöka bli klar med mina uppgifter så att jag slipper stressa med dem under lovet.

Jag behöver inte gå igenom vad som ska göras idag eftersom jag gjorde det igår kväll. Vi får hoppas att jag hinner med allting bara, men jag tror inte att det ska vara några som helst problem. Annars får jag helt enkelt stanna kvar en stund idag också. Jag är ju ledig på måndag. ;)

För tillfället sitter jag och äter frukort - en kopp yoghurt och en morot. Kanske inte det godaste då moroten smakade jord, men det slank ner ändå.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?