Inskickade papper
Publicerat den

Då var ansökan om skadestånd inskickat till kronofogden. Det ska bli spännande att se hur lång tid det tar innan de hör av sig angående detta. Ska jag vara ärlig så tror jag inte att de kommer kunna göra så mycket, utan det blir nog så att jag kommer att få kontakta brottsoffermyndigheten.

För mig spelar det ingen roll vilken myndighet jag får mina pengar genom, men jag ser helst att jag får dem via kronofogden eftersom det då är R som har fått punga ut med dem. Får jag pengarna via brottsoffermyndigheten är det staten som betalar och jag tycker inte att staten ska behöva betala för hans gärningar, utan det ska han själv stå för.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?