Ibland är det tråkigt med helg
Publicerat den

För tillfället ligger jag på soffan och slappar med två fina rivmärken i naveln, som för övrigt svider som satan. Eira ville nämligen upp och gosa med mig, så hon hoppade upp i soffan och försökte att gå längs kanten. Hon lyckades dock inte då jag låg för nära, vilket resulterade i att hon snavade och sedan satte klorna rätt i min mage. Det var såklart inte meningen, men jag förstår inte varför hon ska göra det så svårt för sig och försöka gå på kanten när det inte finns något utrymme för det pga. att jag ligger för nära. Varför kunde hon inte gå längs ryggstödet som hon brukar göra? Det fanns gott om plats där.

Nu är det som det är och jag får helt enkelt stå ut med att det svider. Det kunde ha varit värre, så jag får försöka att le och se glad ut.

Då Dennis och jag inte vill sitta av dagen har vi försökt att diskutera vad vi ska hitta på, men vi har inte lyckats komma fram till någonting som låter bra. Att gå ut är inte aktuellt eftersom det är väldigt kallt ute och det finns heller inga roliga tv-spel att spela, så som det ser ut nu kommer vi att sitta vid våra datorer och uggla.

Jag har kikat på internet om det går någon bra film ikväll, men det verkar inte göra det så jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Någonting kommer vi att hitta på iaf, men frågan är bara vad.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?