God natt, folks!
Publicerat den

Efter en lång och händelserik dag känns det som att det är dags att gå och lägga sig. Pga. att jag blir pigg när jag borstar tänderna samt tvättar bort sminket känns det som att det är lika bra att göra sig i ordning redan nu så att jag hinner bli trött tills det faktiskt är dags att släcka lampan och ögonen - annars riskerar jag att sova dåligt även denna natt vilket jag inte har någon lust med.

Vi får hoppas att sömnen blir bättre nu, annars kanske jag måste börja med Valerina trots att jag (som tidigare nämnt) inte tror på mediciner. Vi får se hur jag gör, men jag kommer att avvakta i ett par dagar och se hur det utvecklar sig. Om det går framåt eller åt andra håller.



Anonym

Varför tvättar du inte bort sminket på dagen? Typ när du kommer innanför dörren och vet att du inte ska gå ut nå mer. Om du nu blir så pigg är det en smart idè. :P



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?