Give me something to do
Publicerat den

Dagen har gått väldigt fort och tur är väl det då den har varit tråkig eftersom vi inte har haft någonting att göra. Vi anser som tidigare nämnt att det är svårt att hitta på aktiviteter som vi båda tycker är roliga - som dessutom är gratis.

Vi har dock inte setat och ugglat hela dagen utan vi har tagit itu med tvätten då vi hade tvättid kl.16-19. Medan vi väntade på att tumlaren skulle bli klar tittade vi på The Marriage Ref. Det betyder alltså att vi hittade någonting att göra trots allt. Det kanske inte låter särskilt speciellt att titta på tv tillsammans, men vi är glada över all tid vi får spendera med varandra.

Det är för oss viktigt att man får egen tid (oavsett om man sitter i samma rum eller inte) och det är en anledning till att vi inte hittar på saker tillsammans precis hela tiden. Vi har som sagt helt skilda intressen och vi vill inte tvinga på varandra saker som den andre inte vill eller känner för.

För att vi inte ska växa ifrån varandra gör vi så att vi varje dag lagar mat, äter och badar tillsammans samt att vi går och lägger oss samtidigt. Vi gör även så att vi hittar på någonting under helgen. Oftast brukar vi titta på film, gotta oss och mysa i soffan. Denna helg har det dock inte varit några bra filmer på tv, så det har varit ganska tråkigt här hemma. Jag får iaf ha honom i min närhet, så jag är glad över det. :)

För tillfället sitter Eira och jag i soffan. Hon sover medan jag tittar på Melodifestivalen. Hittills är jag inte särskilt imponerad, men hoppas att det ska bli ändring på det nästa vecka då Anders ska vara med. Gud, vad jag längtar! Jag hoppas verkligen att han kommer ut med ett nytt album snart. Det är f*n på tiden.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?