Fullspäckad dag
Publicerat den

Som det ser ut nu kommer utflykten att bli av senare under dagen då Fredrik för närvarande håller på att packa ner korv och tillbehör.

Dennis och jag har precis ätit frukost, så det är ingen idé att bege sig ut än eftersom vi ändå inte kommer orka äta någonting. Skulle det bli så att vi ger oss av relativt snart kommer jag inte att stoppa i mig någonting, utan jag håller mig då till att använda kameran. Det kan vara kul att bevara minnen, precis som jag tidigare nämnt.

Det kommer att bli en fullspäckad dag då vi efter utflykten troligen kommer att besöka Dennis mor- och farföräldrar då de önskat att få träffa oss. Vi kommer att börja med de förstnämnda då vi har fått en inbjudan till middag och till kvällen bär det av till hans farföräldrar.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?