Fredagsmys och kronofodgen
Publicerat den

Det blev en tidigare uppstigning denna morgon då jag tänkte att jag skulle kolla läget vad gäller cykeln innan jag tar mig till praktiken. Den står för tillfället utomhus på gården och jag tänkte att jag skulle ta mig en titt och se om det går att använda den eller om vi absolut måste köpa olja innan det är möjligt. Det är nämligen så att kedjan är snustorr och genomrostig, så vi måste smörja den. Använder jag den nu är jag rädd för att den ska gå av eftersom det knarrar. Jag tänkte iaf att jag skulle prova att använda den. Fungerar det inte får Dennis och jag åka till biltema imorgon och fixa olja.

Denna vecka har gått fort, men jag kanske inte ska säga det nu såhär på morgon då jag inte vet hur dagen kommer att se ut. Om den kommer att vara lika seg som förra veckan. Nu fick jag visserligen sluta tidigt förra fredagen, men torsdagen kändes som en av de längsta dagarna i mitt liv.

För några dagar sedan bestämde Dennis sig för att vi ska ha myskväll idag, så när han har slutat skolan blir det en sväng till affären för att köpa någonting gott. Vi måste även köpa kuvert och frimärken då jag ska skicka in min ansökan om skadestånd till kronofogden, så att jag kan få igång denna soppa någon gång och få mina pengar.

Det var tänkt att jag skulle skicka in papprena förra veckan, men jag visste inte hur jag skulle fylla i det här med räntan. R kommer nämligen att få betala ränta på beloppet, så jag kommer att få mer pengar än det belopp som är utsatt.

Efter att ha tagit kontakt med kronofogden vet jag nu hur jag ska fylla i denna punkt och det är anledningen till att jag idag kommer att skicka in det. Jag vill ha mina pengar så att allt är avklarat. Då behöver jag aldrig mer tänka på det här eller honom.



sarah med bebis i magen .

ja det kan vara bra att .. skyta upp det .. nån gång kommer du ju ailla falla få dom viket fall som helst



URL: http://respekteravar.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?