Fredag kväll
Publicerat den

Kvällen har inte varit särskilt händelserik. Dennis och jag har setat vid respektive dator och anledningen till att det har blivit så beror på att det inte går någon bra film på tv samt att jag är trött. Det har varit fullt upp på praktiken vilket ha gjort att jag varit så gott som utmattad om dagarna.

Det var tänkt att jag under kvällen skulle äta någonting gott, men jag har helt enkelt inte haft någon aptit. När vi var till Ica efter att ha beställt varsin kebabtallrik på pizzerian (jag åt kanske 1/4) kunde jag först inte bestämma mig för vilket snack jag skulle ta, så det fick bli morötter och dip som jag såklart inte har orkat göra i ordning pga. att jag känner för att gå och lägga mig istället.

För tillfället tittar jag på Parlamentet och efter det ska jag se utslagningen av Let's dance. Sen får det nog bli sängen alltså.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?